1 lagi episod bersama .... ?

Assalammualaikum . . . . . . .
Kenapa aku rase eksaited sangat niyh ?
Haruslah ~ aku baru jumpa RAQIB MAJID ^^ lorh ~ hehe ^^
Macamni laa aku citer~
Aku baru je balik dari Kem Sahsiah diri kat Masjid Saidina Ali kat Bukit Katil ~
okay , FINE ! kem tuh mula2x sangatlaa aku malas nak hadir
tapi , dengan keizinan Allah , DIA telah mengikhlaskan hati aku~
and now , aku sangat suke + rindu dengan kem tu~
Anyway , x - ustaz sekolah agama aku ialah urus setia program tu
Ustaz Sri Jeelani , kenal tak ?
Aku nak tegur dia , tapi takowt laaa ~ masa last program barulaa aku tegur~
okay2 , program tu over ALL sangat best , kakak 2x , FASI sangat alim~
plus berilmu plus santek2x belaka~ admire lorh ~
so , aku malas nak citer pepanjang pasal program tu
aku just nak citer pasal Raqib Majid je , weheeeee ^^

Mule2x dia datang , asalnye , kitowg x expect pon , pikirkan sape laa yang ustaz maksudkan artis yang nak datang bagi ceramah kat kitowg tu
dalam fikiranku , aku pon terpikir la Akhil Khayy
Tapi , mana mungkin Akhil Khayy nak datang ?
Erm , mungkin yer , mungkin tidak ~
Okay FINE ! tetiba je Ustaz Jeelani cakap
dipersilakan Raqib AF9 untuk masuk ke dalam~
seriously , aku terus tarik muka ke bawah :(
Aku sangat tak suke dia
Sangat2x , seriously , aku pikirkan dia macam Shahir ~
Sebab tu laa , aku sangat TAK SUKE RAQIB MAJID
Okay , dia masuk dengan 2 orang lelaki
Aku tak pasti tu manager dia ke hape~
While holding a guitar , he took a sit at the back of the place ~
okay , Mardhiah pon bersuara
"Kina , yang mana satu dia ?"
"Ouh , dia yang pakai baju melayu PURPLE tuh , yang pakai spec"
"I see , cool nyer pakai spec~"
"Haruslah , stylo gitu"
okay , Adi memang tak pernah tengok AF even dia ad ASTRO~
Dia pon terus ke depan , untuk memulakan ceramahnya~
Okay , memule lagi bertambah2x BENCI aku kat dia
sbb ap? sbb dia asyik puji diri dia sendiri~
"Abang masuk tilawah Al-quran "
"Abang menang peringkat kebangsaan so abang wakil Malaysia lah"
"Abang dapat tempat kedua dalam Asia"
"Abang peserta AF"
"Abang tak pernah tinggal al-quran"
"Abang dah masuk tilawah al-quran since abang darjah 2"
"Abang boleh tarannum"
"Abang suka main bola sepak"
"Abang pelajar Sekolah Menengah Sains Muzaffar Shah"
Abang itu , abang ini , abang pergi sana sini
Kalau kowg pon aku rase kowg rase tensen + nak sepak2 je muka owg yang RIAK cenggini kan ?
"Pang ! ! !" Aku harap sangat2x , because he deserved it lorh ~
Ehem 2x , dia da mula laah nak nyanyi lagu2x dia tuh , padahal aku tataw pown liriknya , siap print lagi wey LIRIK bagi kitowg baca , dehearty - wanita ~
Arh , aku paling tak suke nak belajar bahasa2x jiwang KARAT nieyh ,
Kowg taw , macam nak belajar Selected Poem and Short Stories laa~
'Tomorrow and tomorrow and tomorrow ,
Creeps in the petty pace from day to day . . . . . . . . . . . '
Okay , CUKOP ! weeeee :)
*mula nak merepek merABAN laa tuh , haruslah ~
Raqib pesan : * suka hati aku je gelar dia Raqib je even dy tua dari aku kowt , lantaklaa abang ~
"Dik , lelaki walau jahat mana pun perangai dia, dia tetap nak perempuan yang baik , yang bertudung , yang beragama , yang dapat jaga suami dan keluarga , over ALL yang baik laa ~ "
"Betul dik , abng tak tipu , abang kawan dengan semua orang , abang pernah kawan dengan penagih dadah , mat rempit (kawan je ea , tak buat pape pon ) , macam2 lagi laa , dorang pon setuju GILE dengan abang taw"
And i was like 'of course la Raqib , itu aku taw laa~'
Okay , dia po citer laa kisah dia kat MMU tuh , dia kan amik accountancy ~
Ade sorang je perempuan berTUDUNG dalam kelas dia
"kitorang sangatla malu nak cakap ngan budak perempuan tuh , rasa lain sangat ~ , rasa macam dia diLINDUNGI"
"kitowg memang kene cari PERKATAAN nak cakap dengan dia even nak mintak attendant je pon~ "
"Abang dengan kawan abang bertolak2 soh cakap dengan dia"
"ea , kaula cakap "
"aku pulak , kaula "
"mak ai , kaula cakap , aku tak berani laa~"
"ish , kaw ni , errr , caner nak cakap ea ? err , aw . . . aw . . . awa . . . awak . . . Assalammualaikum~"
*sambil menggaru2 kepalanya yang tak gatal tuh
*seriously , aku tengok , CUTE gaylea ~ weeeeeeee :) ^^
"Ha , macamtu la dik , perbezaan bagi kitowg antara free hair girl dengan the TUDUNG one "
"Kalau adik bole beza , kalau kitowg cakap ngan prmpuan bese , Hai awak !"
"Kalau dengan yang BAIK tue , emm emm *berdehem kott* , Assalammualaikum ~"
"Mulalah nak SHY2X bila nak cakap ngan yang BAIK , dengan yang lain , biase je , bg kitowg cam MURAH taw tak , senang nak dapat kalau cam dorang tu ~"
and i was like " errrr , LELAKI memang cenggitu , aku FAHAM ~"
Okay , lepastu dia pon nyanyi la lagu lirik yang dia bagi tu~
'Dehearty - wanita'
*while playing with his guitar
Daya : so sweet la Raqib niey , kalau laki buat camni nak perempuan ,
     nyanyi sambil main gitar , so sweet laa~
Shacky : Daya , dia pandang la , masa tu aku tengah rakam video dia , aku memang betul2 , SERIOUSLY , TEPAT2X , kat DEPAN mata dia , akuh paling centre laa~ daya , u're very LUCKY , video Raqib dalam fon anda sangat depan dan DEKAT dan COMEL ^^
tak mungkin kan dia tak SENYUM kat akuu ^^
haruslah ~ tapi yang LUCUnya , aku rase dia bole SALAH ANGGAP haritu dengan aku~
Aku sangat pasti yang dia sangat PASTI yang aku sangat SUKA pada dia~
Asal ? Wae ? Boeyo ?
Sebab nya , masa dia tengah SYOK nyanyi , aku pula tengah FOCUS nak rakam video dia , dak daya boleh pulak buat lawak ~
'Agaknya , ni makan dia ?'
Ha , memangla ketawa aku EXPLODE waktu tu jugak , tp disebabkan tanak tunjuk kat RAQIB <3 gelak HANTU akuu ^^ , so aku pon tutup la mulut aku~
Kowg cuba bayangkanlah , ade sorang mamat niyh , tengah layan lagu cinta sambil petik GITAR , pastu ade sorang budak perempuan niyh rakam video dia sambil tutup mulut and tunjuk muka EKSAITED yang sangat2x , haruslah , isn't it OBVIOUS yang budak tu suke dia ~
Nononononononono~ waktu tu aku tade maksud pon nak wat cenggitu ~
seriously , i didn't have ani intention lorh ~
Tapi , sekarang ada kowt ^^ lalalalalalalalalalalalalalalaalalalala~ ^^
okay , ABAIKAN budak gila ! back to the topic *wink ^^
okay , yang penting , pas da habis HUBBY aku bagi ceramah ^^
*kaw sangat gaylea + desperate lah SHACKY ^^ , haruslah ~ lolololololololololololo ^^
wooooo ~ kitowg amik gambar reramai , aku kat mane , auf caus lah aku carik SPOT paling menarik , iaitu kat belakang DIA yang duduk sebelah BAPAK dia ^^
#asal kaw eksaited sangat nyah ? haruslah ^^
okay , gambar ni pon akuh curik kat twitter dia ^^ , kaw memang no doubt - STALKER laa ^-^
tengok ni , carik akuh taw , HINT : sebelah tudung PINK


sweet je kan , kitorang ~
nampak tak ? nak hint lagi ? bagikan ~
HINT : belakang aku ade seorang lelaki TINGGI pakai spec ~
hahahahaha , haruslah kowg nampak kan ?
jap2x , aku kasi CLEAR ea?


Ha , kalau tak nampak jugak , kene kirala berapa amalan kowg ^^
okay , asalnya aku nak tunjuk gambar niyh , lagi JELAS , TERANG dan NYATA ~
tengok niey ~


me , Raqib Majid , Syaakirah

ni baru betul ^^
okay , gambar 1st tu pale aku toleh , sebab aku SHOCK RAQIB pon buat peace cam aku ^^
haruslah ~ BERUNTUNGnya akuh~
Shafiqah As Saad , awak JELLY ke ?

Comments

raden sofwa said…
smgat nyer bercerita nih...mcm tak bernafas jep nih....kita dah pergi dah kat msjid nie...heheheh
mcm ko ghak lah..kem
Anonymous said…
*speechless bhai~*
Shakinah said…
susahlah ade orang jeles nih~
Shakinah said…
Raden , haruslah awak pergi selalu ke masjid itu ^^
Nampak beno despratenye suroh org letak comment. :p
Shakinah said…
haruslah , shafiqah ~
Awak JELLY ke ? ? ?

Popular Posts