Sabar.

Hai hai hai and hai again.
Assalammualaikum Shakinah, si pembaca setia blog ni. Terima kasih kerana sentiasa menghapdate blog ini dan membacanya dengan kekerapan yang memberansangkan. Wuhuuuuuu, kasi tepuk siket pada beliau ni.

Ahahahaha.
Aku gelak.
Tapi dalam hati aku.
Lain.

Ahahahaha.
Aku gelak.
Lagi ligat dari sebelumnya
Namun hati aku masih lagi menanggung rindu dan sedih.
Sebab kau.
Ye, kaulah puncanya!

Ahahahahahahhahaha.
Dan aku masih gelak lagi.
Ingatkan dengan bergelak.
Hati ini boleh diubati.
Tapi.
Tanggapanku silap.
Malah tersasar jauh sama sekali.
Ahhh.
Kau sebenarnya masih mengharapkan dia.
"Just forget about him, doeehh," mindaku memberikan cadangan.

Mana mungkin.
Mana mungkin.
Mana mungkin.
Aku akan lupakannya.
Orang yang telah merobek-robekkan hatiku.
Hati yang kental ini.

Hati ini.
Cuba untuk bertahan dan bersabar.
Bersabar bersabar dan terus bersabar.
Dan bersabar lagi.
Takpe.
Akan tiba masanya.
Pada suatu hari nanti.
Men yang termasuk dalam black list aku.
Akan terkejut dengan diri aku pada suatu hari nanti.

Korang tengoklah nanti.
Takpe.
Korang saksikanlah.
Terutamanya kepada awak.
Si Perobek Hati :'(

"La Tahzan . Innallaha ma'ana,"
"jangan bersedih. Sesungguhnya Allah itu sentiasa bersama-sama dengan kita :D

Comments

Popular Posts