Penat.

Assalammualaikum.
Hai peeps *bajet macam ade peeping toms pulak*
wakakakakakaka. Petang tadi, Alhamdulillah.
Test AutoCAD dah selesai, even aku xsempat siap.
Well yeah , aku xsuke buat keje terburu buru
So, aku xsebal ponn test aku tak siap *ayat nak pujuk hati*

It's been two weeks
Him~
Aku. Dia. Lalu. ~~~~~~~~~~~~
Macam angin.
Daun berterbangan.
Bunyi woosh wooosh tu confirm ade, tak tinggal.
Hermmm , aku tak pasti
Mungkin dia sudah mengetahuinya.
Tapi, tak mengapalah.
Asalkan dia tak kacau life aku.
Dan aku tak kacau life dia.

Esok, mengikut plan aku.
Aku berhajat nak balik Pudu.
Singgah rumah Mak Bawah and Pakcik Halim.
But, kalau aku pergi sensorang.
Mesti bahaya.
Arggghhh, aku nak beli jersi Barcelona tu sebenarnye. Ngehehehe.
Untung ahh JOHORIAN semua balik.
Pergi balik.
Kosongkan KSJ ni.
Shooooooooooooooh ~

Sambung balik,
Baby,
I'm sorry.
Kalau kau tahu.
Aku STOP admire kau
Hanya pandang kau dari jauh.
Support kau dari jauh.
Dan Insyaa Allah, aku akan doakan kau dari jauh :D.
Wassalam~


THEY ARE REALLY AWESOME ^^,
*tadi aku tego Dann,Lan and Faeez*

Comments

Popular Posts