Pavlova yang FAIL


Assalammualaikum . Erk ? Macam teruk je kann ??? Gua syak lu orang tengok gambar ni mesti lu orang ingat kek ni macam dah kena makan sikit je kann ??? Ahaaaaa , tak ponn . Sebenarnya gua masa nih baru lepas selesai siapkan kek Pavlova .. Haaaa memang kek gua FAIL dan ini adelah kali yang ketiga gua bikin still tak jadi juga . Kek ni mentah . Uwekk .... Takpe ahhh , next time gua try lagi . Tapi sebenarnya mak gua tak suke sangat gua buat kek nih . Kata beliau boleh kena kencing manis . So gua pon agak fedap tadi , so gua pon tukar profession gua kejap jadik tukang jahit pulak . So , mulai esok gua akan mula belajar jahit baju kurung sendiri . Eheeeeeee , excitednya !!!


 

Semalam gua pergi Mydin MITC . Guess what ? Kat sane ade Road Show bola kampung . Pastu gua berpeluang amik gambar dengan dua Mascot nih . Nama depa Iwan dengan ape tah satu lagi tuu . Tapi yang bestnye , gua kena peluk uhh .. Hahahaha ,, memang syok je rase .. Eheeeee , kidding mehh :DD

p/s : Ini baru kanak - kanak Ribena ! Aku 18 tahun pon bukan depa tau , kahkahkah !!!!

Comments

Popular Posts