Oh I see !


Itulah dia , peel cikgu aku !
Dulu aku tak tahu kenapa dia selalu panggil kitorang bai , bai , bai ! Bai ! Bai ! Bai ! Kalau budak budak sekolah selalu guna perkataan bhai , bhai ! aku ponn xfaham bhai tu ape . Tapi aku suke gune word tu. Cam budak laki ann . Tapi , maksud dia lain .

Tibe tibe teringat Zack Zukhairi dengan kate katenye :DDD



KEHIDUPAN

"kesian anjing. bukan die nak sangat lahir jadi anjing. celik-celik bijik mata je "eh, aku anjing?". sama la juga dengan kita. celik-celik mata je dah islam. nikmat besar tu. lu orang tak tau

 "macam mana kau buat sekali pun, kau takkan pernah dapat nak puaskan hati sume orang. ingat tu."

"kalau terpaksa menipu semata-mata nak tenteramkan hati member yang tengah sedih, guwa rela tanggung dosa menipu..."

"kau tak perlu cari makna perkataan 'hidup' dalam Kamus Dewan. sebaliknya kau perlu hidup untuk cari makna 'Kamus Dewan'. kehidupan itu satu pencarian. ingat tu"

Comments

Popular Posts