Teacher's Day 2012 - Melayu Klasik

yuhoooo . fiuhhhh . tiup habuk yang tebalnya berinci - inci niey . cehh , tipu jea . huahar . macam bese , kalau akuu update belog akuu nih  , mesti akuu nak citer pape event kat skola kuu . so skang akuu nak cer arr niey . hauhauhau . ceggini , setiap tahun , kita kan sambut hari guru . opps , CIKGU - cikgu yang sambut hari guru . huahar . skang ni akuu nak citer pasal hari guru kat skola akuu pada 16 Mei yang lepas . gila kaw tak best . BESTla doew ~ themenya is Melayu Klasik . akuu suka sangat team ni cause akuu berpeluang pakai Baju Melayu yang selama ini akuu nka sangat pakai . xcaya ? Let's check this out !


oke skang , korang caya takk ? ececeh . bawu nak caya ke ? huahuahua , it's okay ! okay , skang ni . apa motifnya akuu pakai baju melayu ni masa hari guru . as shown on figure above , ada dua pendekar dan dua gundik di kiri dan kanan mereka. cehceh , as i said just know  , thema hari guru kitorang Melayu Klasik . so , pelajar - pelajar form 5 berpeluang untuk memakai baju - baju yang bertemakan melayu klasik ^^V . Akuu jadi pendekar dan juga pesilat Sharodz . cehceh , susah taw nak belajar step silat bagai ni . But hey ! ia ilmu kann ? akuu pon excited belajar kott , hehe ^^V . okay , sekarang akuu nak tunjuk gambar - gambar yang PRECIOUS plak untuk korang tatap ~ *eceh , camm ade orang plak yang view blog kaw*


inilaa Mr.Willie ~


me + sofwa *admire sangat baju melayu abang dia*


bersatu teguh bercerai roboh


peace no war !


ni hadiah untuk En. Zaki saya ~


mau berdarah mulut kaw tercocok tombak !


tombak hand - made


nila Mr. Zaki saya <3


master chef sharodz pon ada !


gigih mak jemah ~


me + hanum <3


ahli silat !


mak oiii . KONTROVERSI !


we <3


them <3


will you mary me ? that's my sayang <3 


bikin poster boleh ?


comel kan akuu ?


form 5 daebak !


bherp saya ~


gundik saya <3


ayam pencen saya <3


adik ipar saya <3


kaka saya <3


member saya <3


look there !


hehew ^^V


hiargh !


mak jem oiiyy ~


bunga busuk !


hadoyy !


kawan - kawan ~


sweet couple of the year !


pasangan suami isteri !


diari akuuu ka?


time for revenge ! hiahiahiaaaa ! *anak cegu Shida*


adik comel niey nama dia qila diyana <3


ini adik saya <3 




Comments

Popular Posts