Jang WooYoung's clone

Assalammualaikum....

Apa khabar semua ?? The readers ... haha .....
Saya sangat sedey kerana hanya duduk 2 hari 1 malam je kat rumah akibat didenda ole ketua warden tersayang
Puan Khalidjah bt. Abdul Aziz...sedey sgt niey !!! T_T
Walaubagaimanapun .. ada hikmahnya .... coz ... saya dapat siapkan homework saya...hehe ( bangga :P )
Terima kasih ketua warden ... love you so much ..... hehe....
OMG!!! saya ada hot news nak cerita niy....
Pada tahun ni , di Malaysia ( of course ) saya telah terjumpa dengan seorang budak lelaki berbangsa cina bernama Suah Jin Shaun yang serupa mukanya dengan Jang Woo-Young ( 2pm ) oppa ....
Tak percaya??!!!
Mahu percaya??!! Lihat gambar ini dan amati dengan betul...


This is Woo-Young oppa !!!


And this is him !!!

Tak jelas ??!! Lihat ini pula !!!


Masih tak jelas ??!!Lihat video ini...
Tetapi kena watch it several time lah...hehe


Sudah puas hati ??!!!
Mahu berkenalan dengannya ??!!
Add him on his facebook Suah Jin Shaun...
I'm sure that he will not approve you ever....haha!!
Good luck and hwaiting !!!

Comments

Popular Posts